Billboard Update

Category: By Mircea
1 -> 1. T.I. feat. RIHANNA 'Live Your Life'
2 -> 2. T.I. 'Whatever You Like'
4 -> 3. KATY PERRY 'Hot N Cold'
NE -> 4. KANYE WEST 'Heartless'
5 -> 5. BEYONCE 'If I Were A Boy'
3 -> 6. PINK 'So What'
6 -> 7. BRITNEY SPEARS 'Womanizer'
7 -> 8. KEVIN RUDOLF feat. LIL WAYNE 'Let It Rock'
10 -> 9. JASON MRAZ 'I'm Yours'
9 -> 10. AKON 'Right Now (Na Na Na)'


Click on the song's name to see the official video =D / Click pe numele melodiei pentru a vedea videoclipul oficial :D

English: Sorry for not posting the chart last week. It just flew out of my mind..still..I don't know why this happened. Anyway, T.I. ruled the chart last week too so you haven't missed too much. Kanye's second 'heartbreak' single is a brand new entry on 4. Hope it'll stay up, not like 'Love Lockdown' which is now somewhere on the 20th spot or smth like that.

Romanian: Scuze ca n-am postat topul saptamana trecuta. Pur si simplu mi-a zburat din minte si nici pana azi nu stiu cum s-a intamplat asta. Oricum, tot T.I. a fost acolo sus si saptamana trecuta asa ca nu ati pierdut cine stie ce. Al doilea single 'de suflet' al lui Kanye a ajuns un new entry direct pe locul 4. Sper sa ramana sus acolo; nu ca 'Love Lockdown' care acum e undeva pe locul 20 daca nu ma insel.
 

0 comments so far.

Something to say?