Pussycat Dolls - I Hate This Part [video]

Category: By Mircea
English: And last, but definitely not least..The Pussycat Dolls! Their video for I Hate This Part premiered yesterday too. :X:X:X..that's it. I think i love this the most. I don't know. I just love everything these girls do :X. The song's amazing, the video suits good enough. Pfff...it's great. Ironically, we get to see more of the other dolls on a solo Nicole track..lol :)) Check it out.
Hate it or love it?

Romanian: Si ultimele, dar in mod clar nu cele din urma...Pussycat Dolls! Videoclipul piesei I Hate This Part a fost lansat tot ieri. :X:X:X...atat. Cred ca asta imi plce cel mai mult. Nu stiu...imi place tot ce fac fetele astea :X :)). Melodia e geniala, videoclipul se potriveste intr-o buna masura. Pfff...e super. Si in mod ironic, vedem mai mult din celelalte fete intr-o piesa in care Nicole are solo :))...lol. Uitati-va si voi...ce credeti? =D


 

2 comments so far.

  1. Roxana 11 octombrie 2008 la 21:22
    bestial :X
  2. Anonim 12 octombrie 2008 la 20:20
    pai da..:D daca nu canta , macar sa apara si ele p`acolo

Something to say?